loading...
مای تو بکس |فیلم,موزیک,بازی,نرم افزار
Admin بازدید : 182 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

آموزش فتوشاپ - آموزش ویدئویی جدا کردن سریع مو از پس زمینه به زبان فارسی

کسانی که با فتوشاپ کار کرده اند میدانند که یکی از  وقتگیرترین و  دشوارترین کارها در فتوشاپ جدا کردن مو از تصویر پس زمینه آن هست مخصوصا اگر مو  پراکنده باشد در این فیلم کوتاه آموزشی به زبان شیرین فارسی به روش سریع و زیرکانه نشان داده ایم که  با استفاده از قابلیت contrast  و پالت channels ، تصویری که در آن موهای به هم ریخته فراوان وجود دارد را از پس زمینه ان جدا کرده و به پس زمینه ای دلخواه منتقل کرد.  این آموزش با فرمت mp4 ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.

Admin بازدید : 164 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

آموزش  رمز گذاری بر روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

Admin بازدید : 123 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

کلیدهای میانبر مخفی كيبورد سیستم عامل ویندوز - ویندوز 7

تسلط به كیبورد نه ‌تنها سرعت مرور و كار با سیستم را بالا می‌برد، كه باعث بالا رفتن استقامت نیز می‌شود. در اینجا به چند میانبر كیبوردی می‌پردازیم كه سرعت كارتان را آنقدر بالا می‌برد كه به یك نینجا تبدیل می‌شوید.
میانبرهای عمومی
- كلیدهای تركیبی Win+1,2,3,4 برنامه‌های موجود در تسك‌بار را اجرا می‌كنند. با كمك این میانبر، می‌توانید برنامه‌هایی كه همیشه از آنها استفاده می‌كنید را در ابتدای تسك‌بار قرار داده و با نگه داشتن كلید ویندوز و فشردن كلیدهای 1 و 2 و 3 و 4 و ... بسرعت آنها را پشت سر هم باز كنید. این میانبر برای ویندوز ویستا و منوی Quick Launch نیز كار می‌كند.
- كلیدهای تركیبی Win+Alt+1,2,3,4 فهرست پرشی هر برنامه را باز می‌كنند و می‌توانید از كلیدهای مكان‌نما برای انتخاب گزینه مورد نظر استفاده كنید.

Admin بازدید : 180 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Digital Tutors Introduction to CINEMA 4D R14 فیلم آموزش نرم افزار سینما 4 بعدی
| دانلود رایگان فیلم 14 ساعته آموزش و معرفی نرم افزار CINEMA 4D R14 |

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Digital-Tutors - Introduction to CINEMA 4D R14 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. در اين آموزش، ما درك خوبي از نحوه كار با نرم افزار CINEMA 4D را برای شما فراهم می کنیم. همانطور كه با بسياري از بخش هاي اصلي نرم افزار پيش مي رويد در این باره از چند مربي به عنوان آموزگار ديجيتال خواهيد آموخت و اين آموزش به شما براي تبديل شدن به هنرمندی كارآمدتر در حوزه این نرم افزار كمك مي كند.
ما آموزش مان را با بررسي رابط كاربري شروع خواهيم كرد و شماري از ويژگي ها و مفاهيمي را بررسي مي كنيم كه هنگاميكه شروع به كاوش عميق تر اين نرم افزار مي كنيم‏ دانستن آن بسيار مهم است. از اينجا به بعد بصورت گام به گام فرآيند مدلسازي و بافت دادن را در وسیله پرواز آتي خودمان كه از سينما 4بعدي و مجموعه بافت دهي BodyPaint استفاده مي كند، ‏توضیح می دهیم.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

Admin بازدید : 202 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود 3D Max 2013 Persian Tutorial  فیلم آموزش فارسی تری دی مکس

|فیلم آموزشی نرم افزار 3D Max - هشت فصل مقدماتی| 

|تقدیم به کاربران علاقه مند  آموزش های تصویری میهن دانلود|
|برای اولی بار در وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا فارسی|


با توجه به درخواست های مکرر شما کاربران عزیز ، بار دیگر آموزش تصویری و با گویندگی فارسی را برای شما آماده کرده ایم.این آموزش مقدماتی نرم افزار 3D Max است که در هشت فصل آماده شده است.امید است این آموزش فارسی مورد توجه شما عزیزان واقع گردد
Autodesk 3ds Max (تری‌دی‌اس‌مکس) بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد. امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی (scripting) این نرم افزار که MAXscript نام دارد، قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.
Admin بازدید : 170 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Your 12 Week Daily Bulking Trainer فیلم آموزش حجم دهی عضلات در 12 هفته
| مربی روزانه شما برای حجم دهی عضلات به مدت 12 هفته |
| شامل 15 ساعت فیلم آموزشی همراه با کتاب های راهنما |

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Your 12-Week Daily Bulking Trainer را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. سایت Bodybuilding.com فیلم آموزشی «مربی روزانه شما برای حجم دهی عضلات به مدت 12 هفته» را ارائه می کند، ما به شما کمک خواهیم کرد تا جثه عضلاني و فیزیک شش تکه، مشخصی را بسازید. شما درباره تعیین اهداف، تمرین برای رشد عضلانی شدید، پیروی کردن از برنامه تغذیه مناسب، مکمل حجم دهنده و حفظ انگیزه خواهید آموخت. همه دانش لازم برای موفقیت، به آسانی در دسترس شماست.
درك چارلبیوس ملقب به «درک غوله» كه يكي از بهترين مربيان در عرصه كسب و كار است، راهنماي شخصي تان خواهد بود. درك که از سال 2002 در مسابقات بدنسازی شرکت می کند و از سال 2005 مربي تأييد شده ACE است، در تغيير شكل دادن بدن و ساخت عضلات مانند سنگ ماهر است. او مدرك علوم ورزشي دارد، مقالات و كتاب هايي درباره تغذيه و تمرين چاپ كرده است، و به عنوان مدير تيم اسكيويشن كار مي كند. در 2 سال گذشته، درك با بيش از 10000 مشتري در اسكيويشن كار كرده است، در حال حاضر او براي كار با شما اينجاست.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

Admin بازدید : 158 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود MAGIX Music Make Persian Tutorial آموزش فارسی ساخت آهنگ

|فیلم آموزشی نرم افزار Magix Music Maker| 
|تقدیم به کاربران علاقه مند  آموزش های تصویری میهن دانلود|
|برای اولی بار در وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا فارسی|

 


امروز آهنگسازی یکی از مباحث مطرح در سطح جهان و حتی میتوان گفت یکی از درآمدزا ترین مشاغل می باشد
همچنین موزیک سازی مبحثی مهم است چراکه این اهنگ است که به شعر جان و روح می دهد و همچنین بر حالات روحی انسان بسیار موثر هست
تصمیم بر این شد که به مباحث اهنگسازی هم بپردازیم و در 2 قسمت تاجایی که ممکن باشد به شما آهنگسازی را آموزش دهیم
هم اکنون قصد آموزش نرم افزار MAGIX Music Makerداریم که یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه آهنگسازی می باشد.این نرم افزار در عین سادگی که دارد دارای امکانات جالب و زیادی برای ساخت اهنگ می باشد؛و در قسمت بعدی قسمت آموزش نرم افزار
FL Studioرا داریم که یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اهنگسازی می باشد.
این آموزش کاملا فارسی می باشد با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آموزش های قبلی و مدت زمانی حدود یک ساعت دارد.
Admin بازدید : 142 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Men's Health 15 Minute Workout فیلم آموزشی تمرین 15 دقیقه ای برای سلامت آقایان
| دانلود فیلم آموزشی تمرین 15 دقیقه ای برای سلامت آقایان |
این فیلم آموزشی از روی سری محبوب مجله تمرین 15 دقیقه ای برداشته شده است به شما در سوزاندن چربی ها و داشتن بدنی متناسب کمک خواهد کرد. ماهیچه های شکمتان را بسازید! چربی‌هایتان را بسوزانید! به عضلات خود اضافه کنید! پایه اساسی این مجموعه میباشد. این مجموعه از چهار بخش تشکیل شده است که شما میتوانید در مکان دلبخواه با تجهیزات ساده آنها را انجام دهید. تمرینات این چهار بخش را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...
Admin بازدید : 237 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Learn Freestyle Football Collection مجموعه کامل آموزش تکنیک های فوتبالهمانطور که میدانید فوتبال نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور ها محبوب ترین ورزش جهان به شمار میرود. فوتبال آزاد نیز نوع خیابانی این ورزش پرطرفدار میباشد که در سراسر جهان انجام میشود. ورزش فوتبال در سدهٔ دوم و سوم پیش از میلاد از آسیا در کشور چین ظهور کرد و به با گذشت زمان به موقعیت کنونی رسید. اکنون شاهد پیشرفت روزافزون این ورزش هستیم و روز به زور افراد زیادی به این ورزش علاقه مند میشوند. تکنیک هایی که با توپ گرد می توان انجام داد دارای گستردگی زیادی بوده و افراد بسیار علاوه بر بازی ساده تکنیک های آن را ترجیح می دهند. در این مجموعه نیز به تمامی تکنیک های قابل اجرا اشاره شده است. مربی حرفه ای بیلی وینگروو نیز در ساخت این مجموعه مشارکت داشته است. برای یادگیری فوتبال به طور حرفه ای این مجموعه گزینه مناسبی خواهد بود. هم اکنون شما میتوانید این مجموعه فوق العاده را به طور رایگان از میهن دانلود دریافت نمائید.

جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
Admin بازدید : 100 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Face2Face Cambridge English Course مجموعه آموزش زبان انگلیسی
دارای کتاب الکترونیکی , صوت , تمرینات , راهنما و سی دی آموزشی

در پست امروز میهن دانلود قصد داریم Face2Face Cambridge English Course را برای کاربران گرامی آماده نمائیم. Face2Face یک مجموعه آموزش زبان انگلیسی حرفه ای میباشد و این دلیلی است که تمامی دانشجویان و زبان آموزان این مجموعه را انتخاب میکنند. این مجموعه دارای آخرین متودولوژی EFL با قابلیت های جدید میباشد که در یادگیری هرچه سریعتر شما یاری میکند. مطمئن باشید که مجموعه Face2Face شما را به جایی که میخواهید در زبان برسید خواهد رساند.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از قالب جدید سایت راضی هستید ؟
    تبلیغات متنی


    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    تبلیغات متنی

    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    تبلیغات متنی

    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    تبلیغات متنی

    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2210
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1359
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,525
  • بازدید ماه : 1,525
  • بازدید سال : 101,235
  • بازدید کلی : 1,608,434
  • امکانات ویژه