loading...
مای تو بکس |فیلم,موزیک,بازی,نرم افزار
Admin بازدید : 95 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

پیامک های خنده دار

به زنه میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟
میگه : فقط ۵۰%
میگن ازکجا فهمیدی ؟
میگه : ازخدا خواستم شوهرم خرپول باشه ، خر هست اما پول نداره !

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﻣﺎﻏﺘﻮ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﮐﺮﺩﯼ،ﻟﻨﺰ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ،ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺗﻮ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﯽ و ناز شدی!

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﺶ؟

برای ادامه خواندن اس ام اس های خنده دار لطفا به ادامه مطلب بروید

 

ینی اینقدر که واسه “اینترنت شبانه رایگان” شب زنده داری کردم اگه واسه نماز شب،شب زنده داری میکردم الان یه سرور اینترنت مفتی تو بهشت داشتم!

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز

در درازای زندگی لباس باش و درپهنای آن برنج

و اگر عمق این پیام را نفهمیدی

بدان که تنها نیستی، چون منم نفهمیدم!

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

دختره پست گذاشته
دلم برای یک نفر تنگ است
نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم
لبخندش را هم ندیده ام
فقط میدانم که باید باشد ولی نیست
خب مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره ، من شوهر میخوام

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

دختره پست گذاشته
دلم برای یک نفر تنگ است
نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم
لبخندش را هم ندیده ام
فقط میدانم که باید باشد ولی نیست
خب مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره ، من شوهر میخوام

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

لوازم آرایش چیست ؟
ابزار پیچیده شعبده بازی ، با قابلیت تبدیل لولو به هلو !

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

وقتی ازم میپرسی که خوبی و من میگم ای بد نیستم…
یعنی بدم..!
خیلی هم بدم…
پس نگو خدارو شکر..!!!

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

یه کیبرد جدید خریدم ولی زیاد باهاش حال نمیکنم
خیلی نرمه آدم اصن حس تایپ نمیگیره ،
کیبردی که شق شق صدا نده کیبرد نیست !

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

بابا گفتن ابــــروی کلفـــت مُده
نه اینکه کل پیشونی رو ور داری موکـــت کنی!
والا با بعضی از این دخترا وقتی صحبت میکنم
یه لحظه فکر میکنم دارم با کیوی صحبت میکنم…
ابرو ساختن عرضش از اتوبان تهران کرج بیشتره لامصب

—-”اس ام اس های خنده دار”—-

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻫﺎ ﺗﻮ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﻪ , ﻣﻌﺘﺎﺩﻩ , ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻩ , ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻗﺎﭼﺎﻗﯽ ﺑﺮﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﻭﻥ ﻭﺧﺖ ﺩﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ! ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻓﯿﺜﺎﻏﻮﺭﺱ ﺑﻮﺩﻡ .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از قالب جدید سایت راضی هستید ؟
    تبلیغات متنی


    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    تبلیغات متنی

    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    تبلیغات متنی

    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    تبلیغات متنی

    تبلیغات متنی فقط 3 هزار تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2210
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1359
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 2,807
  • بازدید سال : 102,517
  • بازدید کلی : 1,609,716
  • امکانات ویژه